Dodací podmínky

Doprava a platba

Ceny dodání:

Vyzvednutí v Olomouci na Kaštanové 1055/14zdarma

Vyzvednutí ve Velkém Týncizdarma

Možnost osobního vyzvednutí na Olomoucku po dohodě – zdarma

Česká pošta  s platbou předem – 99,- Kč

Česká pošta  dobírka – 158,- Kč

Zásilkovna s platbou předem 65,- Kč

Zásilkovna na dobírku 115,-Kč

Při odběru zboží s cenou nad 2000,-Kč je doprava prostřednictvím Zásilkovny zdarma. V případě platby dobírkou, je hrazeno doběrečné ve výši 50,-Kč.

Při osobním odběru je nutné si dopředu potvrdit termín vyzvednutí, zboží tak bude pro vás připraveno bez zbytečného čekání. Termín vyzvednutí můžete potvrdit e-mailem nebo telefonicky na .

Nabízíme možnost zaslání zboží Českou poštou, a to s platbou předem nebo dobírkou  a prostřednictvím Zásilkovny se stejnou možností způsobu platby.

Česká pošta umožňuje převzetí zásilky na více než 2700 vybraných odběrních místech České pošty.

Zásilkovna umožňuje převzetí zásilky na Vámi předem zvolené pobočce sítě výdejen, kterých má aktuálně v ČR více než 7000.

Pokud máte zájem doručit zboží na Slovensko, prosím o kontakt, na dopravě a platbě se domluvíme.

  • Údaje pro platby bankovním převodem v rámci ČR v Kč:
    č.ú. 123-9787500287/0100, Komerční banka,a.s.
    v.s. číslo vaší objednávky
  • Objednávku bude možné hradit také prostřednictvím poskytovatele platební brány, společnosti ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana s využitím těchto platebních metod – platby kartou a platebními tlačítky bank. Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail:
Tel: +420 228 224 267

Po obdržení Vaší objednávky dostanete do 24h odpověď s potvrzením přijetí objednávky. (Pokud jste tuto kopii neobdrželi, objednávku jste nedokončili, uvedli jste nesprávnou emailovou adresu, máte plnou emailovou schránku nebo vám zpráva spadla do složky nevyžádaná pošta-spam).

Pod číslem zásilky, které obdržíte od přepravce zpravidla emailem, můžete na stránkách české pošty ( www.ceskaposta.cz ) sledovat aktuální místo kde se zásilka nachází. (Pokud jste tento email nedostali, tak jste pravděpodobně uvedli nesprávnou emailovou adresu, máte plnou emailovou schránku nebo Vám zpráva spadla do složky nevyžádaná pošta-spam). Stejně tak i Zásilkovna informuje o pohybu zboží a jeho možnosti vyzvednutí, a to prostřednictvím e-mailu, sms a v případě instalace aplikace také jejím prostřednictvím.